Bezpośrednia obsługa funduszu socjalnego

Od 11 maja została wznowiona bezpośrednia obsługa Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych prowadzona przez pracowników Sanpro Synergy Sp. z o.o. w Dąbrowie Górniczej, w Biurze Podróży (tj. Budynek Polikliniki Dąbrowskiej al. Piłsudskiego 92 w Dąbrowie Górniczej).
W związku z obowiązującymi obostrzeniami sanitarnymi oraz dla zachowania bezpieczeństwa klientów wprowadzono następujące zasady:
- obsługa klientów wyłącznie w maseczkach
- zachowanie bezpiecznej odległości 2 m
- korzystanie z jednorazowych długopisów lub posiadanie własnego
- dezynfekowanie rąk po wejściu do biura
- w biurze może przebywać max 2 Klientów jednocześnie
- płatności bezgotówkowe
Nadal wszelkie sprawy związane z obsługą funduszu można załatwiać z wykorzystaniem poczty elektronicznej, telefonu lub tradycyjnej poczty.
W Biurze Podróży mieszczącym się w Budynku Polikliniki Dąbrowskiej al. Piłsudskiego 92 w Dąbrowie Górniczej) dostępna jest skrzynka, w której można zostawiać wnioski dot. ZFŚS bez kontaktu z pracownikami obsługi.Wszystkie wnioski udostępnione są na stronie internetowej Sanpro Synergy:
www.zfss.bppartner.com.pl –> Pliki do pobrania.
Wnioski i zapytania należy przesyłać mailowo na adres socjalny.partner@impel.pl
Adres do wysyłki dokumentów pocztą polską:
Sanpro Synergy Sp. z o.o.
Al. Piłsudskiego 92
41-308 Dąbrowa Górnicza
Budynek Polikliniki Dąbrowskiej – Biuro Podróży (ZFŚS AMP)